There are no translations available.

PRZENOŚNIKI PASOWE


Niezwykle popularne i bardzo ekonomiczne przenośniki stosowane najczęściej w przemyśle lekkim przy transporcie zróżnicowanych (niewielkich lub gabarytowo większych, ale zwartych ładunkach) o wadze nie przekraczającej 100 kg.


Transportowany ładunek przemieszczany jest za pomocą pasów klinowych owijanych klasycznych, klinowych wąskoprofilowych, poliuretanowych pasów termozgrzewalnych, pasów płaskich oraz pasów zębatych (gładkich lub wyposażonych w powłoki i pokrycia specjalne wykonane z PCV, poliuretanu, gumy oraz różnego typu zabieraki). Ilość pasów w przenośniku pasowym jest ściśle uzależniona od wielkości i wymiarów transportera oraz wagi przemieszczanego (transportowanego) ładunku. Napęd na poszczególne pasy przekazywany jest poprzez wspólny wał napędowy, zapewniający równą prędkość poszczególnych elementów przenośnika.

 


 

 

Pasy klinowe i okrągłe prowadzone są w specjalnie profilowanych prowadnicach wykonanych z materiałów charakteryzujących się małym współczynnikiem tarcia i dużą odpornością na ścieranie. Transportery z nośnikiem pasowym posiadają bardzo prostą konstrukcję ustawioną na podporach umożliwiających regulację wysokości przenośnika. Najczęściej ze względu na niski koszty całego przenośnika, konstrukcja wykonana jest ze stali malowanej proszkowo. Na życzenie klienta istnieje możliwość wykonanie całej konstrukcji ze stali kwasoodpornej.

 

 

Techniczne rozwiązania i zalety przenośnika pasowego:


  • Ekonomiczne, bardzo popularne rozwiązanie charakteryzujące się niezwykle szybkim montażem oraz procesem uruchomienia.
  • Możliwość przemieszczania zwartych,  powtarzalnych elementów.
  • Zwiększona nośność oraz wydajność w stosunku do standardowych przenośników taśmowych o tej samej powierzchni nośnej.
  • Cicha, płynna praca, napęd silnikiem elektrycznym z przekładnią ślimakową.
  • Lekka, wytrzymała konstrukcja wykonana z profili aluminiowych.
  • Możliwość zastosowania różnorodnych typów i rodzajów pasów wykonanych z gumy lub z odpornego na oleje, trudnościeralnego poliuretanu.
  • W standardowym wyposażeniu, każdego przenośnika znajduje się napinacz pasów oraz istnieje możliwość wykonania bocznych burt zabezpieczających.
  • Konstrukcja przenośnika pasowego dzięki zastosowanemu systemowi estetycznych profili aluminiowych, może być wykona zarówno z podstawą jak i bez niej oraz jako płaszczyzna skośna.
  • Płynna regulacja przenośnika na dowolną wysokość oraz kąt nachylenia.
  • Istnieje możliwość wykonania przenośników pasowych o konstrukcjach specjalnych, (niestandardowych) oraz niekonwencjonalnych rozwiązaniach, zgodnych z życzeniem i sugestiami klienta.

 


Wyczerpujących informacji na temat oferowanych produktów i ich eksploatacji chętnie udzielą nasi wyspecjalizowani doradcy. Właściwy dobór transportera jest możliwy tylko i wyłącznie dzięki wzajemnej współpracy oraz posiadaniu dostatecznej ilości informacji o warunkach jego pracy. Zachęcamy do konsultacji z naszymi specjalistami oraz do przesyłania zapytań ofertowych w formie elektronicznej na nasz adres e-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it .

 

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej. Czytaj więcej.

Akceptuję ciasteczka z tej witryny.